Perilaku Masyarakat Kendal Pada Masa PPKM Darurat - BPS-Statistics Indonesia Kendal Regency

In an effort to improve the quality of our data and services to you, please fill out the Data Needs Survey (SKD) via the link: http://s.bps.go.id/skdkendal2024

You can submit a service complaint to us here or access the People's Online Aspiration and Complaints Service (LAPOR) here

Online Services for Integrated Statistics Services via BPS-Statistic of Kendal Regency BPS Information and Data Service Number (NOLA) WA 0896-3324-3324, email bps3324@bps.go.id with the subject Data Request, and access to pst.bps.go.id

Perilaku Masyarakat Kendal Pada Masa PPKM Darurat

Catalog Number : 3101036.3324
Publication Number : 33240.2108
ISSN/ISBN : 978-623-96798-1-1
Release Date : August 23, 2021
File Size : 2.24 MB

Abstract

Badan Pusat Statistik (BPS) sebagai penyedia data statistik turut serta menjadi bagian dari upaya penanganan pandemi COVID-19 ini melalui penyelenggaraan Survei Perilaku Masyarakat pada Masa Pandemi COVID-19 yang dilakukan secara daring (online) selama periode 13-20 Juli 2021.Survei Perilaku Masyarakat pada Masa Pandemi COVID-19 bertujuan untuk memberikan tambahan informasi kepada pembuat kebijakan dalam menyusun perencanaan dan langkah strategis penanganan pandemi COVID-19.
Badan Pusat Statistik

BPS-Statistics Indonesia

Badan Pusat Statistik  Kabupaten Kendal (Statistics of Kendal Regency)Jl. Pramuka Komplek Perkantoran Kendal

Telp (0294) 381461

Faks (0294) 383461

Mailbox : bps3324@bps.go.id

logo_footer

Manual

ToU

Links

Copyright © 2023 BPS-Statistics Indonesia