Perilaku Masyarakat Kendal Pada Masa PPKM Darurat - BPS-Statistics Indonesia Kendal Regency

You can submit a service complaint to us here or access the People's Online Aspiration and Complaints Service (LAPOR) here

In an effort to improve the quality of our data and services to you, please fill out the Data Needs Survey (SKD) via the link: http://s.bps.go.id/skdkendal2025

Online Services for Integrated Statistics Services via BPS-Statistic of Kendal Regency BPS Information and Data Service Number (NOLA) WA 0896-3324-3324, email bps3324@bps.go.id with the subject Data Request, and access to pst.bps.go.id

Perilaku Masyarakat Kendal Pada Masa PPKM Darurat

Catalog Number : 3101036.3324
Publication Number : 33240.2108
ISSN/ISBN : 978-623-96798-1-1
Publishing Frequency : Ad Hoc
Release Date : August 23, 2021
Language : Indonesian
File Size : 2.24 MB

Abstract

Badan Pusat Statistik (BPS) sebagai penyedia data statistik turut serta menjadi bagian dari upaya penanganan pandemi COVID-19 ini melalui penyelenggaraan Survei Perilaku Masyarakat pada Masa Pandemi COVID-19 yang dilakukan secara daring (online) selama periode 13-20 Juli 2021.Survei Perilaku Masyarakat pada Masa Pandemi COVID-19 bertujuan untuk memberikan tambahan informasi kepada pembuat kebijakan dalam menyusun perencanaan dan langkah strategis penanganan pandemi COVID-19.
Badan Pusat Statistik

BPS-Statistics Indonesia

Badan Pusat Statistik  Kabupaten Kendal (Statistics of Kendal Regency)Jl. Pramuka Komplek Perkantoran Kendal

Telp (0294) 381461

Faks (0294) 383461

Mailbox : bps3324@bps.go.id

logo_footer

Copyright © 2023 BPS-Statistics Indonesia